1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Amennyiben a termék elérhetőségénél azt látja, hogy "Raktáron", abban az esetben budapesti raktárunkban is elérhető az adott termék, és már akár aznap fel tudjuk adni kézbesítésre, illetve átvételi pontunkon akár azonnal átvehető (egyeztetést követően!). A Foxpost szállítási ideje kb. 1-3 munkanap, a csomagautomata ürítési időpontjától számítva.
Amennyiben a termék elérhetőségénél a "Rendelhető" állapot látható, az azt jelenti, hogy az adott terméket külföldi partnerünktől tudjuk berendelni. Ilyen esetben gyártótól és terméktípustól függően néhány naptól néhány hétig terjedhet a várható szállítási idő. Pontosabb információt az adott termék leírásában találja, illetve munkatársaink is rendelkezésére állnak.
Bizonyos termékváltozatok esetében az adott termék kifejezetten vevői rendelésre készül el, közvetlenül a gyártó központjából. Ilyenkor a várakozási idő megnyúlhat, a szállítási idő ebben az esetben kb. 60 naptári nap is lehet (előfordulhat természetesen rövidebb idő is). A termékre ilyenkor is ugyanúgy le lehet adni rendelést, (akár utánvéttel is), majd a vevőt értesítjük, amint megérkezett Magyarországra a termék, és a megszokott szállítási és fizetési feltételekkel kézbesítjük.
Amennyiben több terméket rendelt meg, és bizonyos termékek nincsenek raktáron, akkor alapesetben összevárjuk a teljes rendelést, és egyben kerülnek kiszállításra. Ha a raktáron lévő darabokat hamarabb szeretné átvenni, természetesen arra is van lehetőség. Munkatársunk minden rendelést követően értesítőt küld, hogy mely termékek állnak rendelkezésre, és kb. milyen szállítási időre kell számítani. Ezt követően eldöntheti, hogy egyben, vagy külön-külön szeretné-e átvenni a megrendelt termékeket.
2. Hogyan tudok fizetni a webáruházban?
Áruházunkban a fizetési lehetőségek a választott átvételi módtól függően változnak.
- Személyes átvétel irodai átvételi pontunkon:
- készpénz fizetés utánvéttel a rendelés átvételekor
- banki átutalás (előre utalás)
- Barion bankkártyás fizetés a rendelés leadásakor (előre fizetés)
- Házhoz szállítás
- banki átutalás (előre utalás)
- Barion bankkártyás fizetés a rendelés leadásakor
- Foxpost csomagautomatába kézbesítés
- banki átutalás (előre utalás)
- Barion bankkártyás fizetés a rendelés leadásakor
FIGYELEM! Házhozszállítás esetén szállítópartnerünk 2 alkalommal kísérli meg kiszállítani a rendelést. Amennyiben a kiszállítás 2 alkalommal sikertelen, és a vásárlót nem sikerül a megadott elérhetőségek egyikén sem elérni, abban az esetben a szállítás költségét újra ki kell fizetni, ha pedig a vásárlástól eláll, akkor a szállítás díját levonjuk a visszafizetendő összegből. Természetesen utólagosan fényre derülő vis maior ok esetén (pl. egészségügyi esemény, baleset, stb. megfelelő igazolás ellenében) ettől eltekintünk.
3. Mi történik, ha a rendelt termék nem jó méretű, vagy nem tetszik?
Amennyiben a rendelt termék nem felel meg elvárásainak, Ön kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat rendelésétől, és a termék árát visszakaphatja. Fontos, hogy csak hibátlan, nem használt, eredeti állapotában lévő terméket áll módunkban visszavásárolni. A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
Amennyiben a termék hibásan érkezett Önhöz, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@grandallegro.hu címen munkatársainkkal, és hivatkozzon a rendelés számára!
Ha a terméknél csak méretprobléma áll fenn, és továbbra is igényt tart rá, abban az esetben aktuális készletállapottól függően kicseréljük, vagy a kívánt méretet berendeljük. Kérjük a részletekkel kapcsolatban a megadott elérhetőségeinken keressen bennünket.
Jelen tájékoztatás nem teljes körű, kérjük a jogi dokumentációnkat tekintse meg a Vásárlási feltételek oldalon az ÁSZF fülön legörgetve bal oldalon az "Elállási jog" menüpontra kattintva.
4. Honnan tudom, hogy garanciális-e a termék, amit rendeltem?
A jótállás és garancia feltételeiről részletes tájékoztatást megtalálja a Vásárlási feltételek oldalon ÁSZF fülön bal oldalon a menüpontban legörgetve a "Szavatossági jog" fülre kattintva.
5. Személyes átvétel hogyan lehetséges?
Személyes átvételre jelenleg 2 budapesti helyszínen van lehetőség. Vásárlást követően munkatársunk értesítését feltétlenül várja meg!
Próbalehetőség igény esetén a 6. kerületben az ArtMed Motion tánciskolában tudja átvenni a rendelését, az iskola rendszerint az órarendi órák idején tart nyitva. Az órarendről a stúdió honlapjáról tájékozódjon! https://www.artmedmotion.hu/ Kérjük, hogy minden esetben egyeztessen munkatársunkkal, hogy mikor juttatjuk el rendelését az átvételi pontra.
Másik átvételi pontunk az Operaház művészbejárója, itt próbalehetőségre nincs lehetőség. Időpont egyeztetés szükséges!
A személyes átvételi pontokon kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség! Amennyiben bankkártyával szeretne fizetni, azt a vásárlás során megteheti a Barion független szolgáltatón keresztül, illetve a banki átutalást is választhatja.
6. Fel tudom-e próbálni a megrendelt termékeket helyszínen?
Az ArtMed Motion tánciskolában rendelését meg is tudja próbálni.